joi, 10 ianuarie 2008

ganduri de joi seara sau "avidul te ridica. avidul te coboara"

ma aflu la doar cateva ore distanta de a finaliza al treilea material pe care mi-l montez singura. intreaga nu mai sunt. asta-i clar.dar am trecut la next level.am mai ucis un om din ceea ce insemna o echipa completa de televiziune.mi-am ucis editorul de imagine. sau poate l-am salvat.l-am crutat de smiorcaielile mele de a cauta cu incapatanare cadrul ala "misto" care sunt eu sigura ca e pe aici pe undeva prin astea 5 casete.oricum. mai mult decat stiu acum nu mai am de gand sa invat. ca de... lipsuri am si eu. si am nevoie de cineva mai priceput ca mine care sa-mi corecteze operele.pot spune doar ca fac viata mult mai usoara celor care lucreaza cu mine.:)
oricum... tot rascolind eu azi in cautarea cadrului perfect care sa se pupe pe accentul ala deja obsedant de muzica,m-au traznit niste chestii.
- daca intr-o zi s-ar inventa un virus... ba mai rau... daca cineva l-ar folosi... deci reluam... daca intr-o zi cineva ar lansa in retea un virus care sa stearga intreaga blogosfera de pe fata pamantului?v-ati facut o copie?
- ma apasa o chestie. imi doresc enorm sa ajung intr-o zi sa citesc blogul unui instalator sau al unui sudor pe santier.zau asa... e frustrant. fac ce fac si numai de oameni "de media" dau.(ceea ce mi-a si permis sa scriu inceputul acestui post) chiar suntem singurii oameni de pe pamant care avem timp de asa ceva? ca zau incep sa ma simt prost.
- acu doua zile m-a rapus plictiseala. plictiseala a invins comoditatea. ce-i drept masina nu avea itp( deci era tintuita la domiciliu), aveam posibilitatea de a lua taxiul( prea plictisita insa pt a asculta povestile soferului, si fereasca sfantu' drumu pana acasa era lung), pe scurt... am luat metroul. si doamne maiculita domnului ca eu asa specimene cum am vazut acolo...mai rar. un tip mic si cocosat. ce-i drept trendy ca musteau firmele pe el din cap pana-n picioare.juma de fata acoperita cu parul pana dupa ochi, juma acoperita cu parul pana la buza. peste toate acestea frumos asortata o caciula.... cum altfel decat... de firma. da avea o apasare tanarul acesta.mic si garbov cum era, mergea langa o capra blonda oxigenata pana la portocaliu si zicea: ce dracu se uita fraierii astia de aici asa la mine? adica patzachinul asta tocmai ma facuse fraiera? ce-i drept ma uitam la el. nu cu ostentatie. da ma uitam. era si greu sa n-o faci. ii cautai ochii, nasul, gura.erai curios daca e pamantean. si zau ca-n momentele alea asa as fi vrut sa fiu injurata, facuta "femeie", dar sa ma aflu la volan.

10 comentarii:

Ciprian spunea...

Neatza!
Imi place! imi place! imi place!
E scris bine, din suflet si filtrat printr-un rationament subtil. O sa adaug o recomandare pe blogul meu - meriti cu siguranta.
See U arround!

catafil spunea...

nu ma dumiresc. tocmai am avut parte de prima critica literara. nu stiu zau carui fapt datorez onoarea dar te mai asteptam pe la noi:):):)

miki spunea...

eu prefer sa imi torturez colegii de la montaj :D da'si ei sunt simaptici, asa ca imi permit.

si eu ma gandesc ca intr-o zi o sa se styearga blogul. si sufar ca nu am bifat patratica aia care spunea ca poate sa imi trimita pe mail, in fiecare zi, fiecare post scris. am zis ca intr-o zi o sa o bifez iar celorlalte o sa le fac copii. tot intr-o zi. :)

nu vrei sa citesti blogul unui instalator. am citit eu. ultimul post era intitulat "basina". si vorbea despre cat de eliberator este fenomenul. evident, in modul cel mai... direct, sa zicem, cu putinta. la mine in blogroll gasesti insa bancheri, scriitori... de-astea, in afara de media, dar oameni cu scoala. ti-i recomand. esti si tu trecuta la oamenii cu scoala :D

si ce-a fost in capul tau sa pleci de-acasa fara masina?!?!?!?

catafil spunea...

nu aveam itp... si cred in fatalitatea sortii care-mi va scoate un politist in cale exact cand am mai putina nevoie de el:)

miki spunea...

si tu nu stii sa clipesti suav din gene cu ochii umeziti de emotie?

catafil spunea...

am clipit eu dimineata.... si s-a rezolvat... da la pranz:) puteam cel mult sa-i clipesc portarului:)

Anonim spunea...

N-am dat nicio peste bloguri de instalatori ar fi palpitante sunt covins. E insa unu de vanzatoare care a fost celebru la vremea lui.

miki spunea...

lieeeerrr!!!! m-ai amagit cu povestioarele de pe drumuri... si am venit aici incarcata de speranta...

urat... urat de tot! :D

catafil spunea...

vineeeeeee:)ce ma plangeam eu ca ma plictisesc acu vreo 2 saptamani. ei bine... soarta s-a razbunat.maine va aparea aici pe unde am mai fost si pe cine am mai cunoscut:)

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este