marți, 8 ianuarie 2008

zi de lucru

azi m-am enervat la servici. m-am enervat atat de tare ca nici nu aveam pe cine sa ma enervez. pentru ca de asta m-am enervat. eram singura cuc. singuraaaaaaaaaaaaaa. ok, am zis intotdeauna ca imi place sa merg la munca asa... ca sa ma distrez. dar macar sa am cu cine. tresaream la auzul liftului. ca atunci cand eram mica. stateam cu o ureche ciulita la usa si cu alta gata sa scot vhs-ul interzis din video.stiam inca de pe la etajul 4 daca liftul se va opri sau nu la 6. daca pasii de pe culoar se vor opri in dreptul apartamentului.puneam siguranta. imi mai lasa un ragaz ca sa asez lucrurile ca si cand as fi invatat. mai tarziu mi-am dat seama ca ar fi putut sa ma prinda oricand. televizorul se incinge. ptiuuu de ce dracu mi-a traznit asta prin minte.mi-e mila de copilul meu.
oricum. revenim in prezent. ascult si acum liftul. a dracului treaba. nici un pas nu se indreapta catre redactia asta. am deschis si televizorul. doar doar o veni vreun coleg isteric care sa aiba treaba si sa ma puna sa-l inchid. hait c-am cobit. a intrat cineva. din 16 suntem 2 acum. si viata e mult mai frumoasa. pacat ca m-am enervat atat inainte incat m-am plictisit. si o sa plec. predau stafeta.

8 comentarii:

miki spunea...

e clar. tie televiziune iti rebuie! cel putin 100 de oameni, indiferent de perioada anului!

catafil spunea...

televiziune am:)pacat ca-s singura care munceste:)cel putin dintre aia 16:)dar si cand or veni toti... in stup ne transformam. albinutzi si albinutze. bine ca eu o sa fiu aia de-mi iau mereu roiul prin tara. sa nu vad macelul dintre restul 15. avem si trantori si matca. avem de toate.suntem organizati ca la carte.

Anda spunea...

Ma simt una din restul de 15, dar nu stiu sigur care...poate una din ultimele albinutze pripasite si plecate putin in recreatie, la mirosit flori de salcam. Pana mai stiu drumul catre stup, tot e bine. Da nu prea imi place la inghesuiala, de asta nu vin des. Inafara de trantori si de...matca, mai avem: bondarul cu "acul" in vant si doua neveste, albinutzele-mame, albinutzele-purtatoare de vesti, flotantele, vedetele...Si bazzzz-bazzzz toata ziua si fumuri peste fumuri...Ce ne mai distram...

catafil spunea...

ya ya...ne distram, nu?

miki spunea...

pfffff! atunci iti trebuie o televiziune serioasa! :))

catafil spunea...

la mama televiziunilor ne intoarcem cu totii pana la urma:)eu mi-am lasat rand in fatza sa nu pierd startul.sincer, n-as vrea sa vad cum roiesc 3000 de albinutze pe langa mine:)ma bazez oricum pe faptul ca doar vreo 300 sunt lucratoare.restul au grija de matca sa se faca mare si grasa:)

andaaaaaa ne ataca o viespie:))

miki spunea...

daca tipi, imi chem tot cuibul de viespi! ca sunt solidare, stii doar! ;)

catafil spunea...

bzzzzzzzzzzzzzzz:)