marți, 22 ianuarie 2008

la tzara...



bechet, sucidava, august 2007

2 comentarii:

miki spunea...

a scris cataaaa!! si ce frumos a zis ea! m-am induiosat. cu amendamentul ca, desi ii apreciez si ma inclin in fata lor, pe mine ma frustreaza oamenii care fac ceea ce eu nu as putea niciodata sa fac... mi-ar placea totusi sa am permanent unul in preajma.

auzi, dar domnul cascador este rasplatit pe masura talentului lui? sau la sfarsit ramane doar cu amintirile frumoase? asta ar fi dureros...

catafil spunea...

e rasplatit slava domnului.mai exista si dreptate in lumea asta:)are 37 de cai ai sai pe care ii antreneaza si ii foloseste in filme si de ceva ani este cascador coordonator... un fel de regizor secund insarcinat cu fazele de actiune din filme.
ps:nu stiu cat de frumos am zis:)trebuia sa pun pe undeva mentiunea ca acesta a fost un post pur informativ:)