vineri, 21 decembrie 2007

ghita exista.si bate la portita

azi m-a trezit ghita. nu am motan,nu am catel.n-am papagal ci doar un sot. nu-l cheama ghita. am pesti. multi pesti. 2 acvarii. iar pe astia ar fi putut sa-i cheme oricum ca tot nu aveau cum sa ma trezeasca. a fost ghita care bate la portita. numai ca mie imi batea in perete.de vreo 2 luni ce-i drept.ghita cred ca renoveaza.e perseverent. de cand tot lucreaza el asa prin bloc bag de seama ca a facut furori. altfel nu-mi explic de ce azi il striga o fetita... sa vina la portita... ghita... te rog... mai du-te-n .... la fetita... ca te-asteapta la portita.

ps. in asteptarea acelei dimineti in care ma voi trezi pe cai naturale, satula de atata odihna.

5 comentarii:

Unknown spunea...

"Ghita, du-te la ma-ta in portita!" Norocul nostru ca ai fost si ramii o doamna, asa incit nu suntem fortati sa citim astfel de mascari la tine pe blog... :)

catafil spunea...

am ras cu anda de ne-am prapadit.pe langa prima de craciun pe care trebuia sa o luam asta e a doua gluma tare pe ziua de azi

miki spunea...

eheeei... ghitzii nu se lasa asa usor! avem si noi unul, care sta fix la etajul inferior, pe aceeasi coloana. s-a oprit cu bocanelile cam in 3 ani. credeam ca o sa ajunga la noi in casa, la un moment dat!

de fapt... nu s-a oprit. dar a rarit considerabil bocaneala. de exemplu, sambata si duminica la 6 dimineata acum e liniste! :D

miki spunea...

...l-am laudat prea tare. uite-te si tu cat e ceasul si e sambata. vecinul meu a inceput cu bomfaierul... oh! acum da cu ciocanul! ..sau ceva

...damn!

catafil spunea...

ghita al meu acum cred ca-si taraie sifonierul prin casa. in acea dimineata despre care vorbeam si-l pusese si pe ghita la casetofon. probabil sa-i dea un sfat la aranjatu mobilei in casa. numai ca pe ghita il astepta aia mica la portita si n-a avut timp de sfaturi.