joi, 20 decembrie 2007

sotul nevasta

nu. nu voi vb aici de baiatul mamii sau de barbatul... cum ii zice mai nou?..hm ... metrosexual. va fi un prea mult zis "articol" de sezon.e doar un gand care ma strabate de cateva zile. nu stiu ce cadou sa-i cumpar sotului meu de sarbatori. nu stiu in general ce poti cumpara unui barbat fara ca la final sa-i vezi afisat pe fatza zambetul acela de..."e bine si asa puiu, nu aveai de unde sa stii ce-mi doresc".adevarul e ca nici n-ar spune vreodata ce vor... sau macar sa schiteze vreo urma de interes cand il tragi dupa tine in magazine rugandu-te din toti rarunchii sa-ti dea o mana de ajutor si sa se extazieze si el in fatza vreunui lucru. nu... de ce sa fie viata usoara? dupa ce ai recurs deja la perimatele cravate, camasi, bluze, hanorace sau la mai tehnicele placi video, telefoane, tvtunere sau routere ce-ti mai ramane de facut? pe bune zau daca nu mi se pare cumplit de greu. sa ma imbrac intr-o fundita rosie si sa ma daruiesc pe mine? probabil el ar fi fericit da eu tot as ramane cu un gust amar ca din lipsa de imaginatie am apelat la ce aveam la indemana:) sa-i cumpar masina? be serious... asta nu-i cadou, e o afacere din care astepti sa castigi ceva pe urma:) sa-i cumperi rahatisuri? barbatii nu apreciaza lucrurile astea. si zau ca-n clipele astea mi-as dori ca sotul meu sa fie... femeie. sau eu sa fiu barbat si sa ma scot usor cu-o floare si-un ursulet in timp ce nevasta-mea se da de ceasul mortii in incercarea de a-mi darui cadoul perfect.

12 comentarii:

miki spunea...

ok. facem un club? :D la mine e chiar si mai grav! ultima oara i-am luat un volan nu stiu de care pentru need for speed. cel mai scump, am zis eu. sa faca tot, ca sa ma asigur ca nu lipseste exact ceea ce ar avea "nevoie".
nu l-a folosit nici macar o data!!!
i-am propus sa il vindem. macar sa stim o treaba. dar cica nu, ca are valoare sentimentala :))))
cred ca ma intorc la camasi si cravate :D

catafil spunea...

eu i-am luat o placa video. cica e exceptionala dar ii lipseste cu desavarsire compatibilitatea cu computerul lui:). si totul a devenit atat de costisitor. inca o mufa, un cablu, un adaptor si o noua sursa ca placa minune sa-si gaseasca utilitatea:)

miki spunea...

uh! stiu! seturile de barbierit sunt solutia. sa iti povestesc. noi (eu si sor'mea) ii luam tatalui meu seturi de barbierit in fiecare an, in ultimii 10 ani. atata aveam, atata puteam. anii trecuti am zis ca am crescut si noi. sa trecem la alte clisee. am rupt magazinele, i-am luat o camasa senzationala, cu butoni fabulosi, ac de cravata perfect, costum to match... divin. i le-am dat incantate si el ce zice? "mda... sunt dragute. dar aparatul de ras unde e? special nu mi-am luat unul nou, ca ma bazam pe cel de la voi.." ce sa facem.. am mers sa ii luam aparat de ras. si ce ieftin puteam sa scapam de la inceput :D

...anul asta vrea masina de tuns iarba. macar el cere :)

catafil spunea...

f tare. masina de tuns iarba cerea si tata anul trecut.deci am sters-o si pe asta de pe lista. mai am o solutie de rezerva anul asta. scrumiera uriasa.... ca cea de la intrarea in magazine ( e un fumator inrait). o tin ca solutie de backup de vreo 3 ani. anu asta nu stiu ce si-ar mai putea dori asa ca o aplic. si uite asa incep framantarile pentru la anu. nu ca as fi rezolvat cumva problema cu sotu'

Anda spunea...

Ei, daca nu era si Mos Nicolae, era bun acuma parfumu', nu? Eu zic sa va aliati si sa iti iei tie niste patine misto...ca sa patinezi cu el, desigur...ca el are, dar le-a uitat acasa...
P.S. Ai incercat sa il intrebi direct? Rectific: sa il OBLIGI sa spuna ce vrea? Asa, in spiritul Craciunului?

miki spunea...

anda, n-auzi ca l-a tarat prin magazine, doar-doar... dar el capos! poate nu vrea nimic de fapt. doar pe ea. un cadou de care nu s-ar plictisi niciodata! :) uite ce frumos am zis!

Unknown spunea...

Trebuie sa pleci de la premisa ca daca ar vrea ceva, si-ar cumpara si singur. Deci trebuie sa gasesti ceva care fie nu stie ca vrea, fie vrea, dar nu ii place sa cumpere. In final, nu uita, cadoul spune ceva despre cumparator, nu despre cel care primeste. Daca ii plac volanele, placile video si aparatele de ras, ti le va darui el tie. Cumpara ce iti place tie, nu ceea ce crezi ca i-ar placea lui.

catafil spunea...

maine ma lansez pe orbita. plec la vanatoare de cadouri.sa dea al de sus ca munca-mi sa fie usoara. voi incerca sa iau ceva ce-mi place mie.am zis. cu restul prea am dat-o in bara

Anonim spunea...

Cateodata mi-as dori sa facem un agreement si sa stabilim de comun acord ca uite.. de craciun, sau de mos nicolae nu-ti iau nici eu tie, nici tu mie... nimik... doar ne oferim unul altuia :P. Zi si tu.. nu-s un romantic incurabil? :D

Anonim spunea...

Glumeam, cata :)
Si .. legat de cadou.. poate negiciezi cu M sa-i cumperi volanu' :)
Stii bine cat imi place need for speed :P

miki spunea...

uhuh!!! daddada!!! are si force feedback sau ceva! sii... si nu mai stiu ce, dar are de toate! cata, ai rezolvat-o cu cadoul! :D

...acuma... cum fac eu sa nu ma trosneasca al meu? :D

catafil spunea...

sa-mi sap singura groapa? neeeee... ar vrea el. M ar trebui sa facem un muzeu al cadourilor fara stapan:)