sâmbătă, 22 decembrie 2007

mos craciun, anvelopa si hartia de impachetat

azi mi-am adus barbatul la disperare.sunt eu cicalitoare, dar azi mi-am dat masura talentului. da nici eu nu mai puteam.m-a scos din minti. apai imi fac eu planuri cum anul asta nici in ruptul capului nu o sa las cumparaturile pe ultima suta, cum o sa petrec linistita la caldura caminului proaspat intemeiat zilele dinaintea craciunului, si el...
" mergem dupa cauciucuri"
" cauciucuri ai innebunit? azi sambata, inainte de craciun? tie iti arde de cauciucuri?"
" da cauciucuri. pentru mine si sefa"
" incredibil" imi zic in sinea mea.
" daca nu vrei sa vii, stai acasa si ma duc si singur"
" da sigur...." si am plecat.
inutil sa va spun ca viitoarele cauciucuri aveau nevoie si de jenti.jenti de tabla.dupa 3 magazine inchise si doua reprezentante unde nu era decat o bucata pe stoc in sfarsit le gasim.nu mai ramaneau decat cauciucurile.

carrefour.zona de razboi.cateva ore inaintea dezastrului.si noi eram acolo. dupa cauciucuri.
lumea pandeste pe la colturi. pandim si noi. razboiul se duce acum la nivel psihologic. oare voi fi eu acela care va reusi? oare voi fi suficient de puternic ca sa lupt? oare acel carut va fi al meu?

intram. apocalipsa.tintim direct la raionul auto. suflam usurati. aici e mai liber.dar sa nu ne lasam pacaliti.
"tine bine de carut doar stii cat ne-am luptat pentru el". si ma prind si mai bine de el. ma uit la oameni de parca in fiecare s-ar fi ascuns un potential hot de carut. nu-l scap din ochi. doar stiu cat am luptat pentru el. ar fi pacat sa-l pierd acum dintr-o slabiciune de moment.

luam cauciucuri. 8. 8 cauciucuri intr-un carut. e imposibil. dar trebuie sa incercam.o a doua lupta in aceeasi zi ar fi prea mult pentru noi. si incap.

la casa. batalia finala.1 ora jumate pana in fata si inca o jumatate acolo. atat de aproape si totusi... 8 cauciucuri si nici un cod de bare.vedeam neputinta din ochii casieritei si-mi descarcam nervii cicalindu-mi barbatu. ca nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat daca ... mi-a zis ca nu mai suporta. l-am crezut. exagerasem si eu. da si el... acum i-a venit cu cauciucurile alea...

ar mai fi ceva. hartia de impachetat. era acolo. langa case. m-am gandit sa iau. casetofonu pentru parinti, cadoul pentru fratele, si inca altele am calculat eu asa in mintea mea ... 4 folii.

le-am platit. ma uit pe bon. 4x8,5=34. ma uit la casierita. "3 sute 40 de mii.. 4 folii de hartie"
"... da doamna... asta e mai scumpa. e lucioasa. nu e ca aia ordinara de 20 de mii"
" e mai lucioasa... nu-mi revin. stau cu-n carut sufocat de 8 cauciucuri langa mine si calculez . 4x85=340... exact cu atat am fi platit mai mult daca luam anvelopele de la magazinul din colt." nu-i minunat? i-am urat craciun fericit casieritei si urarile mele de bine si puneti d...cului pretul la hartia aia de ambalat lucioasa!

sarbatori fericite:)!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Presupun că Moş Crăciun duce lupte şi mai grele decât voi la Carrefourul din Laponia de la el de-acolo. Cauciucuri pentru sanie, căciuli şi şosete flauşate pentru reni, hârtie lucioasă pentru cadourile tuturor copiilor ascultători din lume... Şi dacă şi Baba Crăciun e la fel de cicălitoare ca tine, mi-e teamă ca Moşul să nu-şi strângă jucăriile şi să ne lase zgribuliţi, privind la bradul de la Unirii. Deşi la cât de ascultător am fost anul ăsta, mai mult de un mail cu mic virus ataşat, oricum nu primeam.